Huurwoningen Kersenboogerd-Noord, Hoorn
Op zoek naar een huurwoning in Kersenboogerd-Noord? Buurtje.nl laat je in één overzicht zien wat er te huur is in deze wijk. Met het actuele aanbod van alle grote makelaarssites en extra buurtinformatie helpen we je snel aan een woning die bij je past.
Huurwoningen in Kersenboogerd-Noord, Hoorn
Op dit moment zijn er 0 huurwoningen beschikbaar in Kersenboogerd-Noord, Hoorn. Het aanbod wordt continu bijgewerkt vanuit alle grote makelaarssites.
Over Kersenboogerd-Noord
Kersenboogerd-Noord heeft 4.030 inwoners. De woningvoorraad bestaat uit 1.804 woningen.
Veelgestelde vragen
Hoeveel huurwoningen zijn er beschikbaar in Kersenboogerd-Noord, Hoorn?
Op dit moment zijn er geen huurwoningen beschikbaar in Kersenboogerd-Noord, Hoorn. Het aanbod wisselt regelmatig.
Hoe vind ik een huis om te huren in Kersenboogerd-Noord, Hoorn?
Buurtje.nl bundelt het huuraanbod van alle grote makelaarssites op één plek. Bekijk ook de koopwoningen in Kersenboogerd-Noord.
Zijn er ook huurwoningen in andere wijken van Hoorn?
Ja, bekijk het aanbod in de hele gemeente Hoorn.
Na 12 jaar hier te wonen gaat de buurt achteruit,vooral de straat hiernaast waar veel huurwoningen zijn , wonen veel mensen die niet zo fijn omgaan met mede bewoners.,Veel slingerend afval,rommelige tuinen en luidruchtig praten,schreeuwen en asociale fatbike chauffeurs die onnodig toeteren. Ook vuil achterlaten en hopen dat het ooit word opgehaald door vuil ophaaldiensten. Scholen zijn er wel maar niet voldoende soorten onderwijs.
Ik leef hier al bijna 10 jaar en ik leeft hier gelukkig soms zijn er wel dingen gaande maar in welke buuurt in kersenboogerd is dat nou niet zo. Want waarom wordt er voor me huis iemand op gepakt door undercover politie en mensen in mijn buurt zijn altijd luid en dat kan voor mij wel wat minderen. Voor de rest vind ik het prima om hier nog een paar jaar te wonen
Wat een egoïstische mensen wonen hier. Pleuren hun afval en grof vuil zo op straat zonder ook maar aan andere mensen te denken. En het dan raar vinden dat we hier last hebben van muizen en ratten. Dat de straten hier vol liggen met los afval omdat de zakken opengescheurd worden.... Bah bah bah Oh en gemeente Hoorn, handhaving doen hier gewoon ronduit niets mee!



